Hosszú nyelű lámpák fénye a parton. Narancsszín lámpák narancs fénye a tengeren. Hosszú, narancs lámpák fénye a kék tengeren. A hideg tenger sötéten kék. Hideg tenger sötéten kék ostroma a lépcsőn. Szürke lépcsők vízig vezető leléphetősége. Szürkén léphető lépcsők (...)
Béla nem tudta, hogy mikor van az a pillanat. Sejtései voltak, de az egész olyan meghatározhatatlanul észrevehetetlen volt számára. Volt, hogy még nagyon előtte volt, meg is nyugodott, aztán már csak akkor eszmélt, amikor rég túl is volt rajta. De akkor már késő. (...)
A lakótelep meghatározza az ott élők, az ott lévők, az ott lakók, az oda beköltözők létét. A külső falak kőzúzalékos borítása, a külső falak érdes szürkesége, a belső falak virágos tapétája barna. A tömbök előtt padok sorakoznak, a kopott padok deszkái törve, a (...)
Elindult az oldal.
Még fejlesztés alatt.
Helyenként változni fog a design. Készülnek a hiányzó fordítások a keretrendszerhez.
Közben elkezdődött a tartalom (...)
Tatabányán nőttem fel a nyolcvanas években, a pusztuló ipari táj maradandó benyomást tett rám, ott kezdtem el felnőttként az NKA ösztöndíjával épületeket fotózni. Mestermunkám a négyes metró Fővám és Szent Gellért téri állomás építészetének bemutatása. Korábbi (...)
Multimédia DLA munkaterv, készítette: Vargha Márk Péter, témavezető: Szirtes János
Debrecenben születtem, ám gyermekkoromat már a nyolcvanas években Tatabányán töltöttem a leépülő bányászat (...)
Cím: Ipari építészet a médiában.
Téma: Az ipari építészet esztétikájának média prezentációja
Témavezető: Tasnádi József DLA, Konzulens: Szalai András DLA
Szakdolgozat, Média design MA, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem 2012
A szakdolgozat teljes szövege itt érhető (...)
Sorry, no translation for short stories.